Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.08.2011 14:19 - За ГАРВАНИТЕ - EDGAR ALLAN POE & XANDRIA /видео + мои преводи/
Автор: ravenheart Категория: Поезия   
Прочетен: 5774 Коментари: 3 Гласове:
14

Последна промяна: 21.08.2011 18:58

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

image
+++++   И гарванът, който никога не е летял на високо, Там все още стои, там все още виси - На пост пред парадния вход на моя дворец.., Пребледнял - в очите му свили гнездо са Видения демонични.., които мечтаят да угасят Светлината.., която струи  от мойта душа -

И се разстила по пода - никога вече.., не ще полетя....
Edgar Allan Poe ("The Nevermore Raven"") - превод: Рейвънхарт, 10.08.2011
image
Manuela Kraller & "XANDRIA" - 2010

image
Мануела Кралер - последната вокалистка на XANDRIA


RAVEN HEART - ГАРВАНОВО СЪРЦЕ ( на немската готик и симфоник метъл група КСАНДРИА)
Ела при мен, Гарваново сърце, Вестителю на злото. Твоята сянка от забравени мечти Идва тук да отнесе Моята надежда на своите черни криле... 

Хайде, ела при мен, Гарваново сърце,
Пратеник на злото – Ела при мен... Каква е новината? – Аз  тука съм все още, изоставена сама...
За Любов и Омраза певците мечтаят..,
Но аз чувствам повече, много повече от двете - Повече от ада и от Небесата,
 
Покланяйки се на Съдбата –
Разбрах, че сътворих множество бели, Веднъж се влюбих в него, сега аз мразя Любовта – Не съм безгрешна, мое Гарваново сърце...
 
  
Хайде, ела при мен, Гарваново сърце,
Вестителю на злото – Ела при мен... Каква е новината? – Аз тука съм все още, изоставена сама...
 

Ще мога ли да си възвърна онзи, когото обожавам?
Гарванът рече: Никога няма.., никога вече...

Хайде, ела при мен, Гарваново сърце,
Вестителю на злото – Ела при мен... Каква е новината? – Аз тука съм все още, изоставена сама...

Превод: Рейвънхарт, 12.08.2011 г.

"XANDRIA" е основана в 1997 г. от MARCO HEUBAUM. image
Първата соло вокалистка на групата е LISA MIDDELHAUVE, която напуска през април 2008 г. image
През 2009 г. на концертите на групата успешно я замества KERSTIN BISCHOF (LACONIA)
image
 От 2010 г. титулярна певица на групата е МАНУЕЛА КРАЛЕР. 
Авторски права: 1. Снимката на гарвана е заета от сайта на "NATIONAL GEOGRAFIC"
2. Снимките на Мануела Кралер и КСАНДРИА са заети от УИКИПЕДИЯ.
3. Снимките на Марко, Лиза и  Лакония - са заети от сайта на бразилския фен клуб.




Тагове:   xandria,   edgar allen poe,   ravenheart,


Гласувай:
14


Вълнообразно


1. cefulesteven - И с този аватар с Едгар Алън По, по...
15.08.2011 18:13
И с този аватар с Едгар Алън По, подсилваш ефекта от постнатото. В този ред, искам и аз да те поздравя с един свой разказ, непретенциозен наистина до неговия шедьовър, но е поздрав от душа:

http://cefulesteven.blog.bg/izkustvo/2009/05/16/prevryshtashe-se-v-garvani.335545
цитирай
2. ravenheart - Много ти благодаря за оценката, Стеф!
15.08.2011 18:34
cefulesteven написа:
И с този аватар с Едгар Алън По, подсилваш ефекта от постнатото. В този ред, искам и аз да те поздравя с един свой разказ, непретенциозен наистина до неговия шедьовър, но е поздрав от душа:

http://cefulesteven.blog.bg/izkustvo/2009/05/16/prevryshtashe-se-v-garvani.335545


цитирай
3. terciman - Жал ми е, че Иван Вазов е бил франкофилът, а не ...
15.08.2011 19:57
.. германофилът, като например Еминеску.
Начиная с Димчо Дебелянова, мне так кажется, германское влияние одержало реванш в болгарской поэзии.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ravenheart
Категория: Поезия
Прочетен: 67612
Постинги: 6
Коментари: 25
Гласове: 267
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930